• New
Skywalker 100A V2 UBEC Fartreglage Flygplan 3-6S
search
  • Skywalker 100A V2 UBEC Fartreglage Flygplan 3-6S

Skywalker 100A V2 UBEC Fartreglage Flygplan 3-6S

670,00 kr
Inkl. moms

Skywalker 100A V2 UBEC Fartreglage Flygplan 3-6S

Kvantitet
Finns i lager

Skywalker 100A V2 UBEC Fartreglage Flygplan 3-6S

Drag:

  • Har en högpresterande 32-bitars mikroprocessor (med en körfrekvens på upp till 96MHz) som är kompatibel med olika borstlösa motorer.
  • DEO-teknik (Driving Efficiency Optimization) förbättrar avsevärt gasrespons och köreffektivitet och minskar ESC-temperaturen.
  • Separat programmeringskabel för anslutning av ESC till en LED-programbox och tillåter användare att programmera ESC när som helst, var som helst. (För detaljerad information, se användarmanualen för HOBBYWING LED-programlådan.)
  • Normala/Reverserade bromslägen (speciellt backbromsläge) kan effektivt förkorta landningssträckan för flygplanet.
  • Sökläget kan hjälpa användare att hitta flygplanet genom larmsignaler efter att flygplanet faller in i den komplexa miljön.
  • Flera skyddsfunktioner som start, ESC-termisk, kondensatortermisk, överström, överbelastning, onormal inspänning och förlust av gasspjällssignal förlänger effektivt ESC:s livslängd.


32-bitars ARM M0-processor
Högpresterande 32-bitars ARM M0-processor som kör upp till 96MHz, stödjer maximal hastighet upp till 300 000 RPM (2-polig motor). Hög kvalitet och tillförlitlighet gör SKYWALKER V2-serien mycket kostnadseffektiv.

DEO-teknik / Active Freewheeling
DEO-tekniken (Driving Efficiency Optimization) implementerad i ESC har flera fördelar. Snabb och smidig gasrespons, bättre stabilitet och flexibilitet under flygning. Högre köreffektivitet, längre flygtider. Lägre ESC-temperatur, mer tillförlitlig drift.

  • Flexibilitet under flygning
  • Lägre ESC-temperaturer
  • Längre flygtid


Backbroms
Med backbroms och linjära backbromsar aktiverade kan man effektivt förkorta flygplanets landningssträcka för att simulera landningen av ett riktigt flygplan. Normalt bromsläge och bromsavaktiverat läge är också tillgängliga; bromsmängden är justerbar i normalt bromsläge.
(Detta är ett HOBBYWING-registrerat patent)

Sökläge
Sökläget kan hjälpa användare att hitta sina flygplan genom att pulsera motorn så att den piper efter att flygplanet faller in i en visuellt blockerad miljö och är svår att hitta. Detta läge kan också användas för att uppmana användaren att koppla ur batteriet i en ESC som inte har fungerat under en viss tid för att förhindra att batteriet tar slut och skadas.

Flera skydd
Flera skyddsfunktioner inkluderar onormal inspänning, ESC-termisk, gasspjällssignalförlust (eller Fail Safe), och lågspänningsavbrott förlänger effektivt ESC:s livslängd.

  • Onormal ingångsspänning
  • Lågspänningsavstängning
  • ESC termisk
  • Gasreglage Signalförlust


Specifikationer:

  • Borstad/borstlös: Borstlös
  • Högspänning/Vanlig: Vanlig
  • Kont./Toppström: 100A/120A
  • Ingång: 3-6S LiPo
  • BEC-utgång: Switch Mode 5V 7A
  • Ingångskablar: 10AWG 150mm
  • Utgångsledningar: 12AWG-100mm
  • Ingångskontakter: Nej
  • Utgångskontakter: 4 mm guldkulor (hona)
  • Uppgraderbar firmware: Stöds inte
  • Mått: 85x36x9mm
  • Vikt: 92g


ESC-programmering via:

  • Sändare: Stöds
  • LED-programkort: Stöds inte
  • LED Program Box: Stöds
  • LCD-programlåda: Stöds inte
  • WiFi-modul: Stöds inte
  • OTA-programmerare: Stöds inte
  • Program Port: Program Wire Firmware
HW80060441
1 Produkt